
...till Er alla som väntat och längtat efter att snön ska försvinna, nu är den snart borta och vad byts den ut mot? JO, härligt (NOT) regn, stormbyar, hagel och rusk. Det må vara "jobbigt" med snö på många sätt, kallt och fruset, halt... men detta regnväder tycker då jag inte är något alternativ... (och det är ju så det brukar se ut där vi bor under vinterhalvåret)
Jag vill också ha vår, men tyvärr, det är bara februari och det är ingen vårmånad, det är en vintermånad så jag hoppas faktiskt det snart kommer lite mer snö, och det räcker med ett par minusgrader...men...hoppsan, nu kom visst solen fram...och här sitter jag och skriver om regn och rusk...jaja, den blir nog inte så långvarig ?!?
Men ok då, utan regn och rusk så är det fritt fram för våren att komma redan nu, även för mig... men så optimistisk är jag tyvärr inte!
Så nu håller jag tummarna för lite mer vit snö!




Inga kommentarer:
Skicka en kommentar