24 feb. 2011

Små tjejers Drömmar


Mina små tjejer har fått ett nytt favoritprogram på SVT 1.... Det heter "Fixa rummet" och leds av en tjej som heter Isabell. Jag har själv tittat på några av programmen och de är riktigt mysiga och bra! Isabell kommer hem och gör om i barnens rum, så som barnen själva önskar göra om det och barnen är själva med i programmet, sedan överraskas föräldrarna och syskonen när det är färdigt.

Och med tanke på att mina tjejer, Jonna och Isabella har två föräldrar som just nu
inte känner att det är dags att göra om i deras rum...så tog tjejerna saken i egna händer....De har ansökt till "Fixa rummet" själva (med mammas skriv hjälp) och nu håller vi alla tummar vi kan för att de ska bli antagna....Förra säsongen var det 1200 barn som sökte och 8 stycken blev uttagna....höga odds?

Jaja, huvudsaken är att de är företagsamma mina härliga små tjejer!

Kan bara önska mina tjejer Lycka till!


1 kommentar:

  1. Vilken bra idé, härligt med företagsamma barn! :)
    /Kram och lycka till, V

    SvaraRadera