Städa städa varje fredag...nej denna veckan blev det onsdag, barnen sina egna rum, med viss hjälp och jag resten av huset. Inget kul men jag får nog vara min egen RUT ett bra tag till... Blir billigast så fast det är sååå grymt tråkigt att damma och städa....
Det var bättre i Thailand när man kunde städa genom att ligga på stranden ;)
Jaja, men nu är det gjort, lite finlir imorn bara sen kan helgen komma och jag kan göra annat :)
Tjing!



Inga kommentarer:
Skicka en kommentar