28 feb. 2011

Stolt mamma!


Fick hem en mycket glad kille ikväll!
Rasmus har spelat klubbmästerskap i Pingis och han gick och vann alltihop!!!

Så ikväll lägger sig mamman, glad och väldigt stolt över sin son!

Grattis Rasmus!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar