18 feb. 2011

Vilken härlig dag!

http://files.kingshead.nu/200003058-8af8a8bf27/afterworken.jpg
Sportlovsdagen nr 4 (igår) var intensiv, ställa klockan, ta emot kompis till Isabella, handla mat, hämta kompis till Jonna, baka pizzabullar(över 100 st blev det), fixa lunch till barnen och nu hade även Rasmus fått en kompis, fortsätta med baket, göra middag, åka till Friskis på cirkelfyspass och sen hem igen.

Alla nöjda, alla glada!


Idag lyser solen och man känner att den tom värmer lite, härligt!

Jonna har lekt med sin kompis hela dagen, Isabella åkte till en av sina kompisar. Jag har grejat och fått mig en härlig promenad, fått prata en stund med min kompis och NU ska jag ladda för en rolig AW med mina tjejkompisar! Det ska bli riktigt kul!!! Sååå längesedan...

Rasmus ska på bio med en kompis och Sverker och tjejerna åker till sina kompisar...

Visst är det härligt med många kompisar!?!
"Vad vore livet utan..." de som vi sjunger om på jobbet ibland :)

Trevlig helg alla!

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar