
Sportlovets första dag spenderade vi på Nordmanna Bowling tillsammans med våra goa vänner. Mamma Annelie och hennes tre härliga ungar och så jag och mina godingar. Detta var en bra inledning på lovet!
Rasmus åkte sedan vidare till mormor och morfar för övernattning och Isabella till farmor...men lilla damen fick vi hämta hem igen när det var läggdags...say no more...
Idag, sportlovets andra dag har Isabella åkt med farmor bla för att hälsa på farfar som ligger på Sahlgrenska i några dagar till. Så då...

...åkte Jonna och jag till Göteborg...strosade runt i den iskalla blåsten och kikade i olika affärer. Sportaffärerna var definitivt de mest populära!!!
Förutom den goda goda salladen som vi åt på Deli, tack faster Iréne för tipset!!!
Nu är vi hemma en sväng innan det blir dags för handbollsträning för Jonna!



Inga kommentarer:
Skicka en kommentar