
Kan inte låta bli att göra ett inlägg till, man blir ju riktigt rörd!!!
Marcus Hellner tog VM-guld och Emil Jönsson VM-brons i Sprint, Skid-VM:s första tävling!!!
Stort Grattis!!!
Ja, man blir glad av att vara svensk, kul att de lyckas när det verkligen gäller!!!
Fungerar ju inte alltid så....
Vilken start!!! Heja Sverige!



Inga kommentarer:
Skicka en kommentar