
Jaaaa, lagom till sportlovet kom snön tillbaka...jag håller tummarna för att den kommer ligga kvar och att det blir lagom mycket!
Visst det behöver inte bli för mycket och inte fööör kallt, men gärna lite så ungarna kan vara ute och leka och få behållning av snön.
Vet att Ni är många som hellre vill ha vår, men Ni får helt enkelt hålla Er till tåls ett tag till...
Förresten, jag är nu ledig i tio dagar!!! Sportlov it is!!!
Det känns helt ok!!!
Kram kram



Inga kommentarer:
Skicka en kommentar