26 feb. 2011

Lördag

http://nurselinda.blogg.se/images/2010/charlotte_kalla_hgerweb_74209385.jpg

Idag blir det lite fix och trix hemma här, barnen har ju sina aktiviteter men just jag klarar mig från den körningen idag och det känns bra.
Så kl.11.30 tänker jag bänka mig framför Tv:n och heja fram den här tjejen!!!
Hon som är min namne :) borde ha goda chanser på medalj idag och man får tro att hon är riktigt revanschsugen efter Sprinten i förrgår!!!

Så heja dig Charlotte Kalla!!!

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEilb6bAFlCUR_-JZp5-f0CHLyTIaLFN1EoRg58O9mecJCEgdvJWUETG7eCfRj2awk5jMK0VE4_vcnFWg2BzHxhC_-vT1C2j362gYsaNqv77FeLiyw7op04ALzbVL_3Bey4NvS3kXOBQV0v3/s400/R%C3%A4kor.jpg

Och till kvällen vankas det räkor och jag längtar!!!! Att det kan vara så gott!

Trevlig helg alla!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar