23 feb. 2011

Längtan...

http://www.salenboende.se/images/stories/artiklar/pistkarta.jpg
Jo, det närmar sig och det ska bli fantastisk skönt att få åka hit om ett tag!!!
Visst, det är lite väl kallt just nu och även jag börjar längta efter våren så den får gärna komma snart till oss här på västkusten. Men i Stöten vill vi ha mycket snö, lagom kallt och mycket SOL!!! Jo, det har vi beställt!

Idag fick jag så vackert stanna hemma med minsta lilla hjärtat igen, hon hade ont i magen imorse och man vågar inte direkt chansa ibland....när de själva inte vågar. Så vi tar oss en dag hemma för säkerhets skull så får vi se vad som händer...

Kanske kan börja fundera på vad som ska packas ner till vår semester... och spela Skip Bo och kort med minstingen...Ja så får det bli!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar