3 feb. 2011

Handboll


"Mamma, det är konstigt, så fort jag tar i handboll så blir jag glad
Den måste helt enkelt vara magisk!"

Jo, så är det nog...

Äntligen har hon fått hem sin julklapp, min lilla handbollstjej!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar