14 feb. 2011

Hm...vad säger man ?

Hahahaha....ja vad säger man? Då man minst anar det så står han där och vill att man ska gissa vad som finns i paketet med "hård celofan" runt....Öh....va?....Tror du att det är en biljett till Thailand eller?...Nä, kanske inte....???

En mobil-laddare (med hård celofan=hårdplast) till bilen så jag aldrig mer ska behöva bli utan batteri så han inte kan nå mig... För det var nog så han tänkte eller vad tror Ni....hihihii...

Han kom iallafall ihåg att det var Alla hjärtans dag i dag, min stora kärlek!
...Där fick jag för tidigare inlägg...


3 kommentarer:

  1. Hahaha, det var riktig kärlek tycker jag. HAr nämligen fått en likadan av min ;) Det är faktiskt en väldigt braåhagrej! Kramis

    SvaraRadera
  2. Nämen...hahaha, ja verkligen en braåhagrej!!! kram på Dig! Vilka killar vi har ;))))

    SvaraRadera